STYLOWE ZAKUPY DO -30% EXTRA Z KODEM: STYL

Biżuteria Swarovski

 

Rok 1895 - Daniel Swarovski, czeski jubiler, patentuje elektryczną maszynę do cięcia, która precyzyjniej tnie kryształ niż w sposób ręczny. W 1895 roku zakłada Swarovskiego w małym miasteczku Wattens, wysoko w austriackich Alpach, ponieważ potencjał energetyczny oferowany przez pobliskie rzeki czyni go idealnym miejscem dla pierwszego zakładu produkcyjnego Swarovskiego. Wizja Daniela polegała na wykorzystaniu kryształu do stworzenia „diamentu dla każdego”, a jego pionierskie innowacje w dziedzinie cięcia szkła pomagają nam kontynuować misję do dzisiaj.

Rok 1899 - W Paryżu produkty Swarovski stały się znane jako „Pierres Taillé de Tyrol”, z szarotką - szlachetnym kwiatem, który odzwierciedlał austriackie pochodzenie kryształu, a także jego jakością - reprezentującą firmę w pierwszym logo Swarovski.

W 1919 roku powstaje spółka TYROLIT Group, która wykorzystując wynalazek Swarovskiego wyspecjalizowała się w produkowaniu narzędzi szlifierskich. Innowacyjne metody szlifowania kryształów przydały sie w jubilerstwie, oraz sprzyjały też rozwoju reflektorów LED, reflektorów drogowych oraz miały swój wkład w dziedzinie optyki. Odpowiedzialne za rozwój tych technologii są spółki-siostry Swarowskiego: SWAREFLEX, a także SWAROVSKI OPTIK.

Rok 1965- Swarovski zaczyna produkować precyzyjnie cięte kamienie szlachetne, w tym szafir, perydot, ametyst i markazyt.

W roku 1976 Powstaje pierwsza kryształowa figurka Swarovskiego. Figurki myszy są podawane zawodnikom na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Innsbrucku i okazują się tak popularne, że Swarovski rozwija figurki kryształowe i oferuje je w linii dostępnych produktów Swarovskiego. Miliony kolekcjonerów na całym świecie kochają dziś te przedmioty kolekcjonerskie. W tym samym roku Swarovski Gemstones staje się pierwszą firmą na świecie oferującą wycinaną maszynowo sześcienną cyrkonię dla przemysłu jubilerskiego.

Rok 1983 - Pierwszy sklep Swarovskiego - Silver Crystal Sutie - otwiera się na prestiżowej londyńskiej Old Bond Street, sprzedając kryształowe figurki, które są na tyle popularne, że duża figurka żółwia zostanie skradziona podczas włamania już w pierwszym dniu otwarcia sklepu.

Rok 1987 - Swarovski Crystal Society (SCS) został stworzony dla kolekcjonerów, którzy dzielą się swoją pasją do figurek kryształowych. Dzisiaj SCS jest największym na świecie stowarzyszeniem kolekcjonerskim, z międzynarodowym zespołem 325 000 członków w ponad 125 krajach.

Rok 1997 - Opracowanie zaawansowanej technologii wspomaganej komputerowo która pozwala Swarovskiemu na perfekcyjne cięcie maszynowe kamieni półszlachetnych, w tym szafiru, perydotu, ametystu, cytrynu i topazu.

Rok 2004 - Nieustannie wprowadzając innowacje w świecie kryształów, Swarovski opracowuje krój Xilion, który zwiększa blask kryształowego blasku. Od momentu wprowadzenia na rynek XILION oznacza najwyższy blask, intensywny blask i fascynujące efekty świetlne.

Rok 2012 - Swarovski wyznacza nowe standardy w precyzyjnym cięciu dzięki wprowadzeniu kryształu XIRIUS 1088. Nazwany na cześć najjaśniejszej gwiazdy w galaktyce, zawiłego pokroju podobnego do kamienia szlachetnego, bogatego koloru i ulepszonego foliowania tworzy wyjątkowo trwałą nową generację kryształu, zbliżając go do diamentu.

Rok 2013 – Swarovski angażuje się w działalność charytatywną, zarówno w lokalnej społeczności, jak i na całym świecie, Fundacja Swarovski została utworzona, aby wspierać projekty charytatywne w ramach trzech głównych filarów: Wspieranie kultury i kreatywności, Promowanie dobrobytu i praw człowieka oraz Ochrony zasobów naturalnych

 

MARKA SWAROVSKI

Swarovski Group obejmuje Swarovski Optik, który produkuje precyzyjne produkty optyczne, takie jak teleskopy i lornetki. Tyrolit, wiodący producent narzędzi do szlifowania, piłowania, wiercenia i obciągania, a także dostawca narzędzi i maszyn; oraz Swarovski Crystal Business.

Swarovski Crystal Business, założony w 1895 r., Reprezentuje największy obszar działalności grupy Swarovski. Swarovski projektuje, produkuje i sprzedaje najwyższej jakości kryształ, oryginalne kamienie szlachetne i gotowe produkty, takie jak biżuteria, akcesoria i rozwiązania oświetleniowe. Dzięki bogatej historii i kulturze technologicznego przywództwa, Swarovski jest zaangażowany w rozwój i utrzymywanie go na najwyższym poziomie i przoduje w projektowaniu, kreatywności i innowacjach technologicznych. Swarovski jest członkiem Responsible Jewellery Council (RJC) i United Nations Global Compact (UNCGC). Zakłady produkcyjne Swarovskiego to Austria, Indie, Tajlandia, Wietnam, Serbia i USA, a ich produkty są sprzedawane w ok. 170 krajów.

Tyrolit, który został założony w 1919 r., Jest jednym z wiodących światowych producentów narzędzi do szlifowania, cięcia, piłowania, wiercenia i obciągania oraz dostawcą narzędzi i maszyn dla branży budowlanej. Tyrolit oferuje swoim klientom ekonomiczne i „zielone” rozwiązania. Ponadto dzięki globalnej sieci sprzedaży i zespołowi doświadczonych inżynierów  Tyrolit zapewnia najwyższej jakości usługi. Tyrolit ma 27 zakładów produkcyjnych w 11 krajach i na pięciu kontynentach.

Swarovski Optik, założony w 1947 r., Jest jednym z wiodących światowych producentów precyzyjnych produktów optycznych dalekiego zasięgu, zapewniających najwyższe standardy jakości i najwyższy komfort obsługi oraz jeden z wiodących światowych dostawców optyki dalekiego zasięgu do polowań, obserwacji natury, zwierząt. Produkty Swarovski Optik są sprzedawane w 85 krajach na całym świecie.

 

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Marka Swarovski czuje się odpowiedzialna za swoje dziedzictwo. Staramy się pozostać wierni wizji naszego założyciela Daniela Swarovskiego, która dbał nie tylko o wysoką jakość produktów czy wysokie standardy pracy swoich pracowników, ale również środowisko i społeczeństwo jako całość.

Dążymy do jak najwyższego rozwoju naszej działalności w sposób szanujący ludzi i środowisko. Zaczęliśmy w 2000 roku od Swarovski Waterschools, założyliśmy zespół i strategię zrównoważonego rozwoju w 2012 roku i założyliśmy Fundację Swarovski w 2013 roku, aby uhonorować filantropijnego ducha Daniela Swarovskiego.

W dzisiejszym świecie nasze podejście biznesowe ma na celu stworzenie wysokich standardów i wartości dla naszych klientów i naszych pracowników, działając w sposób uwzględniający każdy aspekt środowiska społecznego, kulturowego, gospodarczego i fizycznego. Odgrywając głębszą rolę w społeczeństwie, zapewniamy, że nasze działania biznesowe mają ściśle wyznaczony cel.

 

SPRAWDŹ TERAZ NASZĄ OFERTĘ MARKI SWAROVSKI

Zgoda
Szczegóły
 
 

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Niezbędne

Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Preferencje

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony

Statystyka

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie

Marketing

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych.

Nieklasyfikowane

Nieklasyfikowane pliki cookie, to pliki, które są w procesie klasyfikowania, wraz z dostawcami poszczególnych ciasteczek.